вівторок, 15 квітня 2014 р.



Модуль 8
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме використання таких методів та інструментів оцінювання, які б дали можливість учням самостійно побачити сильні та слабкі сторони своєї роботи, оцінити рівень виконання власного проекту, а не просто формально поставити бал. 
Також ми розглянули інструменти оцінювання,  дізналися про те, як можна використовувати засоби оцінювання для діагностики рівня розвитку в учнів навичок ХХІ століття, навичок мислення вищих рівнів та для оцінювання засвоєних учнями знань упродовж проекту.  Осмислюючи власне оцінювання роботи учнів,  я зрозуміла, що має сенс  використовувати у своїй роботі і вхідне оцінювання до початку роботи над проектом,  і оцінювання впродовж  роботи.
 Продумали і обговорили  свої системи оцінювання,  а  як приклад скористалися засобами оцінювання проектів програми Intel «Навчання для майбутнього».
Після  опрацювання восьмого модуля я  ще раз переглянула власні  ідеї щодо залучення учнів до процесу оцінювання для змінення  їх позитивного  ставлення до навчання. Та зробила висновки про те, що слід більше уваги приділяти навчанню дітей  взаємооцінюванню та самооцінюванню.







Немає коментарів:

Дописати коментар