середа, 16 квітня 2014 р.


Модуль 9
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання , а саме – учителю необхідно продумувати різноманітні види завдань в залежності від нахилів та інтересів  учнів. Тоді, коли учень буде виконувати власне завдання, цікаве для нього і важливе для нього, тоді він буде активний та зацікавлений у навчанні, а основний шлях до цього – диференційовані завдання.
У  модулі  ми розглянули, як  планувати свою роботу для того, щоб учні стали більш самоспрямованими у навчанні, а також як врахувати особливості учнів з різними типами сприйняття та домінуючою правою чи лівою півкулею.  Для цього необхідно переходити  до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації завдань, їх диференціації  і з боку учнів, і з боку вчителя. Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички само спрямованості, домогтися того, щоб учні розуміли, що навчання необхідне їм та повинне бути спрямованим на себе, свій саморозвиток, а також розуміти, що для досягнення високого рівня засвоєння важлива активна робота.
Корисним було пригадати, що диференціювати завдання для учнів з різними особливостями варто у напрямку змісту, процесу набуття знань, створенні різного навчального середовища. Це означає, що учитель  може планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів, що стимулює учнів до активної діяльності, підвищує мотивацію, додає впевненості у своїх силах.

Немає коментарів:

Дописати коментар