Mодуль 10
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою
роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме спрямовувати
учнів у потрібному напрямку, частіше звертатися саме до думок і потреб учнів у
вивченні матеріалу. Для цього
використовувати різноманітні види запитань, а особливо «сократівські» та проблемні запитання, організовувати вхідне і поточне опитування з
метою окреслення кола інтересів дітей при вивченні конкретної теми, а також
надання учням можливості самостійно обирати методи дослідження та форми
представлення продуктів їх діяльності. Таким чином ми створюємо навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів.
А це у свою чергу зробить процес і результат навчання більш ефективним.
Немає коментарів:
Дописати коментар